zondag 19 mei 2013

Trots op.......

Trots kan ik zijn op verschillende dingen, bijvoorbeeld op mijn stad Rotterdam, deze mooie havenstad waar ik geboren en getogen ben met haar haven, Erasmusbrug, Euromast en de grote hoge gebouwen.

Op onze sporters vorig jaar tijdens de Olymische spelen met name Epke Zonderland, met zijn mooie kur op de rekstok, adembenemend was dat. Goud meer dan waard. Ranomi Kromowidjojo die de ene medaille na de andere pakte en ook op de rest van de Olympiërs. Daar kun je als Nederlander best trots op zijn. Trots op Feyenoord, die als derde is geëindigd in de competitie, geen kampioen, dat was die ploeg uit Amsterdam. Als fan van Feyenoord ben ik bijzonder trots op die ploeg.

En natuurlijk onze Anouk, gisteravond met haar prachtige lied "Birds", die tekst van dat lied was vooral heel erg mooi en ze zong het met een prachtige stem. Na 9 jaar zaten we weer in de finale, dat is ons lang niet gelukt. Ze is als 9e geëindigd, maar als het aan mij zou hebben gelegen zou ze bij de eerste geëindigd zijn, 9e vind ik echter ook een mooie prestatie. Denemarken won en dat is een terechte winnaar.

Ik heb ook weer wat foto's geplaatst van het songfestival en ook van Feyenoord, Epke Zonderland en de Olympische sporters en van Rotterdam natuurlijk.

Fijne voortzetting van Pinksteren

PS Het is weer kort, maar zo schrijf ik nou eenmaal.



Geen opmerkingen: