vrijdag 10 mei 2013

Foto en natuurblog


Hoi, mensen, hier ben ik dan met m'n blog. Ik heb van de week een paar leuke foto's gemaakt van de natuur. Zelfs vanaf m'n balkon heb ik een paar leuke foto's kunnen maken. Twee van een reiger op een lantaarnpaal (hij had het licht gezien), ha, ha! Vanaf m'n andere balkon maakte ik een paar foto's van bomen, zoals de boom, die een maand geleden nog zo kaal was als een luis en nu volop blad heeft en een andere boom, die vol met bloesem zit.

Ook in het bos afgelopen zondag en gisteren heb ik een paar mooie plaatjes kunnen maken (zie onderstaand). Ik hou ervan om een boswandeling te maken en daar het een en ander tegen te komen. Terwijl wij (mensen) vaak haast hebben en door het leven razen gaat de natuur z'n gang. In de natuur is er geen Facebook, Twitter, Hyves en andere sociale media, maar wel groen en leven en dat levert dan weer veel fotoplezier op.

Een fijn, plezierig en natuurrijk weekend.

Geen opmerkingen: