zaterdag 19 maart 2011

Social media

http://www.am-impact.nl/websites/25/social-media.html

Bovenstaande website heb ik gevonden, gekopieerd en hier geplakt om jullie te laten zien hoeveel sociale netwerken we hebben. Best veel vinden jullie niet? Wie had dat kunnen bedenken in de jaren 90, toen alles nog zo nieuw was. Hyves, Facebook, Twitter, ze zijn niet meer weg te denken in de maatschappij. Ik zou ook niet meer weten hoe het leven zonder deze media zal zijn. Het is wel heel leuk en ik geniet er iedere keer weer van. Soms als ik geen tijd heb om achter de PC te zitten, dan tik ik even snel een wie wat waar berichtje, twitter wat etcetera. Alleen twitter ik niet op m'n mobiel, want daar heb ik geen internet op. Ik heb een sim only abonnement en die is best goedkoop, dus hou ik het wat betreft mijn mobiel bij bellen en sms-en.



Trouwens even wat anders, mooi weer was het vandaag he? Lekker buiten gezeten (op balkon) en m'n boek uitgelezen



Fijn weekend allemaal







Geen opmerkingen: