zaterdag 5 maart 2011

De boog hoeft niet altijd gespannen te staan




De boog hoeft niet altijd gespannen te staan, dit vind ik een mooie spreuk. Alleen soms moet je op een dag wel veel dingen doen, zodat de boog gespannen blijft. Zoals vandaag bijvoorbeeld, opstaan even relaxen met een ontbijtje en de dingen die ik gisteravond heb opgenomen bekeken, keuken gesopt, koelkast schoongemaakt, me wassen tandenpoetsen , even pjoetertje gekeken voor m'n mailtjes , toen boodschappen , toen lunch , toen even krantje gelezen met kopje koffie, toen even naar Daka sport gelopen voor een badmutste kopen voor aanstaande dinsdag als ik ga zwemmen, (gisteren zat ik namelijk bij de kapper en volgens mijn kapster, had ik zelf trouwens ook al geconstateerd, was m'n haar erg droog geworden door die wekelijkse duik, van daar die badmuts nu. M'n haar zit trouwens nu weer netjes.) Daarna thuisgekomen, gegeten, afgewassen en toen had ik geen fut meer om nog een halfuurtje te fietsen op de hometrainer. Dus daarom zit ik nu een leuk blogje te schrijven over vandaag zaterdag 5 maart, geschreven om 17:30 uur.




Prettig weekend allemaal en wie van jullie beselt er eens mooi lenteweer? En voor diegenen die vandaag en morgen canaval vieren fijne carnaval!



PS voor de Feyenoordfans onder ons, succes met Feyenoord morgen in en tegen Heerenveen


Geen opmerkingen: