zaterdag 12 maart 2011

Genieten

Hoi, onderstaand zal ik wat dingetjes beschrijven waar ik intens van kan genieten en mijn vraag aan jullie is: "waar kunnen jullie zo van genieten", onderstaand kunnen jullie dat als jullie willen aan mij mededelen.




Ik geniet van een prachtige mooie blauwe hemel met een zonnetje die op m'n gezicht schijnt

Tevens geniet ik van fluitende vogeltjes

Ook kan ik intens genieten van een heerlijke duik in het zwembad, waar ik dan weer heerlijk m'n baantjes trek. Een wandeling in het bos.

Tevens van op de bank naar goede TV programma's kijken, zoals Flikken Maastricht, jammer dat het het laatste deel was gisteren en ongelooflijk dat Wolfs dat geld heeft gestolen, had ik niet achter hem gezocht.

Ook kan ik genieten van een mooie show, zoals sterren dansen op het ijs, of bijvoorbeeld het programma "komen eten" waar 5 mensen iedere dag bij elkaar gaan eten en dan rapportcijfers geven. Ik moet die van gisteravond nog zien. Oh, waar geniet ik niet van eigenlijk? Overal wel van, zoals nu even een momentje voor mezelf om een blog te typen. Een boek lezen, etcetera



Ik wens jullie allemaal nog een fijne zaterdagavond, mooie zondag en een mooie week 11 toe.





Geen opmerkingen: