vrijdag 2 augustus 2013

Nostalgie

 
Nostalgie

Weten jullie het nog? Grease, Saturdaynightfever, wat zat ik te mijmeren bij John Travolta. Van de week heb ik nog naar de film Dirty Dancing zitten kijken, die was van 1998. Die film heb ik wel 6 x gezien, maar hij blijft leuk. Ook Grease en Saturdaynightfever keek ik een aantal keren.

Ook boeken las ik veel, nog steeeds trouwens. Het begon met de Dolle Tweeling en Pitty, toen boeken van Danielle Steels, Gerda van Wageningen. Nu lees ik meer detectives en Dick Swaab en Pim van Lommel.

Onderlaatst ruimde ik m'n kast op en zag hele oude foto's. Je denkt gelijk weer terug aan toen. Wat was alles nog simpel, maar alles ging langzamer. Als je foto's had gemaakt moest je drie dagen wachten, nu kun je ze gelijk op de PC zetten. Plakboeken vol heb ik van die oude kiekjes, maar zo leuk om ze terug te zien. Zwartwitte, kleuren, alles door elkaar. Poëziealbums, leuk die gedichtjes die erin staan, die zijn geschreven door mensen die ik nu niet meer zie. Rapporten van school. Ik heb ze allemaal bewaard. Dit zijn allemaal dingen van nostalgisch kaliber.

Prettig weekend


Geen opmerkingen: