vrijdag 21 juni 2013

Hobby's en sport

Zwemmen,

Hoe heerlijk is het een duik te nemen in het warme water in het zwembad bij ons in de buurt. Ik ga iedere dinsdagmorgen er naar toe. Het is een sport en tegelijkertijd een hobby van me. Vooral zoals afgelopen dinsdag toen het zo warm was.

Yoga,

Idem dito een sport en een hobby. Balans over je lichaam en geest krijgen is altijd mooi. Dit doe ik thuis met een DVD, maar dat heb ik jullie weleens verteld. Na afloop voel ik me goed en sterk. Dit doe ik zo'n een a twee keer per week.

Hometrainen en fitness,

Geen hobby, maar wel een noodzaak voor m'n conditie en m'n lichaam. Fitness doe ik zo'n drie keer per week en hometrainen bijna iedere dag. Er heeft weleens iemand aan me gevraagd, "hometrainen, doe je dat thuis?" Nee in het park nou goed? :jumping: :jumping: .

Lezen, schrijven en andere hobby's

Doe ik ook graag en is ook een hobby, maar dat weten jullie wel. Daar heb ik het weleens met jullie over gehad. Ik verslind de ene boek na de andere en zoals jullie weten schrijf ik wekelijks mijn blog en nog steeds met veel plezier. Ook sociale media en alles wat met internet te maken heeft boeit me. Een leven zonder internet kan ik me niet meer voorstellen en toch heb ik pas 9 jaar internet.

Sporten doet iedereen en hobby's heeft iedereen. De een tennist, de ander hockeyt, weer een ander zit op judo. Er zijn zoveel sporten die men beoefent. Om te kijken vind ik voetbal altijd wel leuk. Ik kijk graag naar een spannende wedstrijd, van de week wilde ik naar jong Spanje-jong Italie kijken werd het niet uitgezonden. Daar baalde ik echt wel van. Jong Oranje was in de halve finale uitgeschakeld tegen Italiƫ. Ja, Italiƫ was gewoon beter, daar ben ik ook eerlijk
in.

Fijn weekend

Geen opmerkingen: