zaterdag 20 april 2013

Ik heb er zin aan........

Eindelijk zie ik de knoppen aan de bomen een klein beetje opkomen. Bloemetjes komen een beetje uit. Vogels die 's morgens weer fluiten. Heerlijk om zo wakker te worden. Eindelijk zie, hoor en ruik ik het voorjaar. Dat heeft lang geduurd. Die koude winter wilde maar niet weggaan. Af en toe zie ik het zonnetje en dan pik ik hem lekker mee, door een wandelingetje te maken. Het is nog niet helemaal zoals het wezen moet. Van de week stormde het nog, maar ja het hoort er allemaal bij. Het heeft ook wel z'n voordeel gehad, want ik hing m'n was buiten en in een kwartier was het droog. Gelukkig is het nu weer gaan liggen. Jammer dat ik nog geen mooie foto's kan maken, maar dat zal absoluut wel een keertje komen. In ieder geval ga ik lekker genieten van ieder zonnestraaltje die er is. Hopelijk jullie ook. Dan zien we iedere keer weer een klein stukje natuur doorkomen. Ik heb er zin aan, aan de Lente.

Fijne voortzetting van het weekend!

Geen opmerkingen: