zaterdag 7 januari 2012

Goede voornemens

Ieder jaar hebben we weer nieuwe goede voornemens en in januari en februari houden we ons daar nog aan, maar in maart worden we er weer wat slordiger mee. Ik heb nu als goede voornemen om wat regelmatiger en vollediger te sporten. Ik zwom, fietste (op de hometrainer) en halterde al, maar het gebeurde vaak dat ik geen zin had en dan deed ik het gewoon niet. Sinds kort loop ik er ook hard bij. Viel niet mee in het begin hoor, spierpijn etcetera, maar ik ben gewoon met spierpijn en al door gegaan. Als dat geen goed begin is van m'n goede voornemens, dan weet ik het niet meer, jullie wel? Ik ga me ook nog positiever opstellen dan in 2011. Ik ga alles van de positieve kant bekijken, valt soms niet mee met die crisis en de huidige regering, maar ja we doen ons best om er iets moois van te maken. En wat zijn jouw goede voornemens?




Ik wens jullie een fijne voortzetting van het weekend toe en we gaan hopelijk een positiever jaar tegemoet.

Geen opmerkingen: