vrijdag 27 januari 2012

Blij met Windows 7, maar.......

Hoi, mensen daar kom ik weer met m'n blog. Zeurpiet he? Maar ja ik vind het nou eenmaal leuk om er wekelijks een te plaatsen. Alhoewel ik vorige week geen tijd had. Sorry voor degenen die hem graag lezen. Okay go to the point.




Ik ben erg tevreden met Windows 7. Alles gaat supersnel, maar wat ik van de week heb ontdekt vind ik minder. Ik had een leuk filmpje gemaakt op mijn fototoestel uit 2004 (8 jaar oud, dus, maar werkt nog als een zonnetje) en dacht ik ga hem erop zetten. Dat deed ik, nadat ik eerst quick time player had geinstalleerd. Wat bleek dat filmpje kon hij niet openen, terwijl hij wel de filmpjes van mijn mobiele telefoon gewoon opent. Misschien is de software van mijn fototoestel inmiddels verouderd. Nu, ja dan maak ik wel gewoon de filmpjes 'met m'n mobiele telefoon. Op de andere wat oudere computer (Windows XP) kan ik hem wel openen. Als een van jullie weet wat eraan gedaan kan worden, hoor ik het graag.



Ik groet jullie en wens jullie een fijn weekend toe.


Geen opmerkingen: