donderdag 22 november 2012

Earthflight

Hoi, mensen, hier ben ik weer. Ik zag van de week op Nederland 1 van de EO een hele mooie natuurfilm. Ik weet niet of jullie het ook gezien hebben. Ik heb het ook opgenomen, zo mooi. En natuurlijk sommige momenten stilgezet en er mooie foto's van gemaakt. De wereld verandert constant iedere dag. De crises is volop aanwezig, bezuinigen hier, bezuinigen daar, maar de natuur blijft mooi. Gelukkig kunnen we daar nog met z'n allen van genieten. Een dier denkt niet aan weinig geld hebben of veel geld hebben. Een dier gaat zo z'n gangetje. Soms wordt de natuur ook bedreigd, ten onrechte vind ik. Onderstaand plaats ik wat mooie foto's en ik hoop dat jullie net als ik genieten van deze mooie vogels.




Fijne voortzetting van de donderdagavond, een fijne vrijdag en een fijn weekend.










Geen opmerkingen: