zaterdag 27 oktober 2012

Een blog over.............lees maar......

Zo, hier kom ik weer met m'n blog. Ik wilde eerst pas van de week een blog schrijven, maar ik dacht laat ik het nu maar gelijk doen. Ik zit toch even achter m'n PC. Vannacht moeten we de klok weer een uur terug zetten. Lekker een uurtje langer op bed liggen, mooier kan de zondagmorgen niet beginnen. Ik hoop dat de zondagmiddag ook mooi is, als Feyenoord thuis tegen Ajax speelt. Ben benieuwd. We gaan echt de winter weer in. Van de week was het zonnetje nog even goed gezind voor ons, dat was even nagenieten, maar nu is het toch echt definitief ten einde , maar ja niet getreurd, want over een weekje of 9 gaan we weer gezellige kerstdagen beleven en ook oud en nieuw, maar dat duurt nog wel even. Brrrrr..... wat heb ik het koud, maar binnen is het lekker warm, toch? Wat een gezwets weer van mij he?




Fijne zaterdagavond en een mooie zondag en een fijne week 44. Denk aan de klok.



Groetjes van mij.



Geen opmerkingen: