maandag 17 september 2012

TV programma's op zaterdag

Beste mensen,




Allereerst wens ik jullie allemaal een fijne week 38 toe. Onderstaand schrijf ik weer m'n wekelijkse blog:



Iedere zaterdag komen er programma's die ik heel leuk vind en toevallig allemaal op dezelfde tijd. Ongelooflijk toch? Het gaat om "strictly come dancing" Nederland 1 "sterren springen op zaterdag" SBS 6 en beat the best RTL4. Nu heb ik toevallig twee DVD recorders en uitzendin gemist. Er zijn ook avonden dan is er helemaal n iks op TV. Maar ja zo werkt het nu eenmaal. Het gaat om de kijkcijfers. Daty programma van die vierling vind ik ook erg leuk. Komt ook op zaterdag, maar voor de bovenstaande programma's. Serren springen op zaterdag is nu afgelopen. Die vond ik wel de leukste van de drie.



Doei, groetjes van mij



Geen opmerkingen: