donderdag 30 augustus 2012

Sociale media vrienden

Hoi, mensen,




De sociale media, vandaag de dag kunnen we niet meer zonder. Ik ook niet, hoor. Ik ben heel blij met mijn Hyves Facebook, Twitter en andere sociale media vrienden en vriendinnen. Ik heb op Hyves 191 vrienden en op Facebook 104 en op Twitter kom ik niet zo vaak, maar heb daar ook veel volgers. Ik heb mijn vrienden uit iedere fase van mijn leven, lagere school, voortgezet onderwijs, verschillende collega's waar ik heb gewerkt, daarbij ook nog buren, artiesten, schrijvers, weekbladen, politici, Mensen die ik ken van internet en van de Libelle, familie, uit m'n vakantietijd in 1979. Ik heb ze allemaal even lief en ik zou ze voor geen goud willen missen. Zowel Hyves als Facebook, Twitter, Flair, Libelle, Margriet en alles wat ik vergeten ben op te noemen doe ik nooit weg.





Fijn weekend allemaal

Geen opmerkingen: