zaterdag 7 juli 2012

Bloggen, tweeten, facebooken enzovoort

Hoi, hier ben ik weer voor de zoveelste keer. Hoelang doe ik dit eigenlijk al, dat bloggen? Vanaf het begin dat ik op Hyves zit, naderhand ben ik het ook op andere sites gaan doen. Ik heb er nog steeds heel veel lol in. En zo tweeten, bloggen, krabbelen, facebooken we maar door. Ik heb al m'n blogs bewaard, ook m'n krabbels bewaar ik, want ik krijg van sommige van jullie zulke mooie krabbeltjes toegestuurd. Tweeten doe ik ook op Twitter, maar niet zo vaak, maar ik ben er wel soms, alleen doe ik alles op m'n tablet en m'n desktop, want ik heb geen abonnement van Internet op m'n telefoon, anders zit ik echt de hele dag te btfben (bloggen, facebooken, tweeten, bloggen)




Nou, ik groet jullie en wens jullie een fijne voortzetting van het weekend toe.


Geen opmerkingen: