donderdag 15 maart 2012

Bakkie leut?????

Op een dag stond ik op en wilde gelijk naar de koffiezetapparaat lopen om een lekker bakkie te zetten, maar ik had zojuist besloten, dat ik een week lang geen koffie zou drinken, want ook koffie is een verslaving, net als roken (doe ik niet) alcohol (lust ik gelukkig niet) en andere verslavingsmiddelen. Dus besloot ik maar thee te zetten. Ik hield dit een halve dag vol, toen kon ik echt niet meer zonder koffie, dus heb ik een lekker bakkie koffie gezet en opgedronken natuurlijk. Ach denk maar aan Rita Corita, dat liedje "koffie, koffie, lekker bakkie koffie, jongens wie lust er een kop" enzovoorts. Ik besloot gewoon normaal kofie te blijven drinken, maar beperk me wel tot 3 a 4 kopjes per dag. Geniet maar drink met mate, geldt ook voor koffie. Thee is ook heel lekker, toch? Ik wens jullie een fijne voortzetting van deze fantastische mooie dag, een fijne vrijdag en alvast een fijn weekend toe.




 Smaakt ook heerlijk bij een bakkie leut






Geen opmerkingen: