dinsdag 21 februari 2012

Fotografie van toen en nu

Hoi, mensen,




Kennen jullie deze twee camera's nog? Dit zijn camera's die mijn vader gebruikte om mooie plaatjes van mij en mijn broer en zussen te schieten. Het produceerde zwart witte kleine vierkante foto's. Daar moest je dan 14 dagen onderhand op wachten. Of hij huurde een filmprojectoren dan gingen we op zondagmiddag in de slaapkamer met een doek over de deur naar Pinokkio en zo kijken. Ach ja die goeie ouwe tijd. Was ook best een leuke tijd, alleen het ging allemaal langzamer als nu. Oh en kennen jullie deze nog? hier heb ik nog op leren kopieren op school.



Nu gaat alles sneller met al die nieuwe snufjes , maar het is wel zo, nu dat je alles beresnel terug kunt kijken en niet 2 weken op je foto's hoeft te wachten. Ik kan me in deze tijd best wel vinden. Ik zou toch de PC niet meer kunnen missen. Het is een deel van mijn leven. Het hoort erbij en er gaan steeds meer instanties digitaal.



Ik wens jullie een fijne voortzetting van week 8.

Geen opmerkingen: