donderdag 12 mei 2011

Enerverende dagen

Je zou denken, dat ik het nu wat rustiger heb, omdat ik niet meer hoef te studeren voor beveiliger C, maar ik heb het best nog heel druk. Achterstallig onderhoud van dingen die zijn blijven liggen, toen ik bezig was met studeren. Nog steeds druk dus. Het weekend wordt heel enerverend, ook in de media en de sport. De ontknoping van de eredivisie, wie wordt er kampioen? Ajakkes? Bah moeilijk uit te spreken of FC Twente? Voor die laatste club ben ik natuurlijk, al ligt Twente ver van mij vandaan, maar ik wil niet dat Ajakkes kampioen wordt. Rotterdammer he? Ook heb je het songfestival met de 3 J's als ze vanavond in de finale komen natuurlijk. In ieder geval gaan we genieten van een enerverend weekendje en als het ook nog mooi weer wordt zijn we helemaal tevreden. 




Fijn weekend allemaal en een fijne vrijdag, loop niet onder een ladder morgen, kijk uit voor een zwarte kat, want morgen is het vrijdag de 13e.









http://www.rtvoost.nl/nieuws

Geen opmerkingen: