donderdag 17 februari 2011

Gezellig clubje op Internet


Wat is internet toch leuk, overal heb ik een gezellig clubje staan, zowel op Hyves als op Facebook, Hi5, MSN etcetera. Vroeger had ik een stel penvriendinnen die ik regelmatig schreef en dan duurde het wel 3 weken voordat ik weer antwoord terugkreeg. Als ik nu contact heb met mijn Amerikaanse correspondentievriendin heb ik binnen 2 seconden antwoord terug, hetzlefde geldt ook voor m'n Duitse vriendinnen. Ook heb ik oud collega's, internetvriendinnen, vriendinnen van m'n oude scholen, vriendinnen van vroeger, nichten, neven, (oud)buren, ooms, tantes op bovenstaande netwerken staan. Een heel gezellig clubje dus. Oh, ja artiesten, politici, van alles ook radioverslaggevers van RTV Rijnmond en andere radiostations, columnisten van de Libelle en Margriet, schrijvers en schrijfsters, wie heb ik niet? Grappig toch? Fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen: